Efter tio

Har precis suttit och tittat på en gripande historia på Efter tio. Det var en man med i programmet idag som förlorade sin fru och sin 13 dagar gamla dotter i en bilolycka för 1,5 år sedan. Det var en singelolycka, han tappade kontrollen över bilen och körde in i ett träd. Hans 4-åriga dotter Ellen överlevde med bla tredje gradens brännskador, men hans nyfödda dotter och fru omkom. Tänk vad mycket tragiskt som sker! Han bloggar nu om sitt liv och om sin sorg, så gå in och läs där!

www.singelpappa.blogg.se

Snodde ett par bilder från hans blogg också

Hans fru och barn, bilden togs bara ett par timmar innan olyckan


Dotter Ellen som överlevde

Kommentarer
Postat av: Cliin

Har läst lite på han blogg nu...fy f-n vad tragistk. Jag vet inte om jag skulle orka gå igenom en sådan sak...vilken stark människa!!!

2009-10-08 @ 13:21:33
Postat av: Emmeli

Läste hans blogg för ett tag sen...Hualigen vilken man!

Jag kan aldrig tänka mig! Bara att snudda i tanken gör en svag!

2009-10-10 @ 22:06:22
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0