Jävla försening

Jaha då sitter man på Alvesta tågstation, vet fan inte ens vart i Sverige det är. Någonstans efter Nässjö, där har jag passerat. Blir så trött nu alltså, tåget var försenat så nu måste man sitta här och vänta på nästa tåg. Som att resan inte är dryg nog! Usch, jag e trött å grinig nu.
17.35 gick tåget från Alvesta till Kalmar. 17.40 rullade tåget in på perrongen. FEM minuter liksom! Vänta gärna inte!! Nej, nej istället ska man behöva sitta här till 18.45 tills nästa tåg går. Fy fan. Kunde dom inte ha väntat i 5 minuter, ärligt? Ja jag blir så trött... Jaja.. Jag är trött, grinig, hungrig och vill bara va framme, så det här va inte muntert inte! Tur man kan fördriva lite tid med datorn iaf genom att skriva ett aggresivt blogginlägg :) Där ströp jag ju nästan 10 minter iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0