Aktiv

Idag har jag hållt igång, jävlar i min lilla låda!

Började dagen med en underbart skön massage, har nog aldrig varit så avslappnad tror jag! Och mjuk kände jag mig, har inte så ont i axlar å nacke längre, så det är grymt skönt! Massagen är guld värd!

Sen bar det av till Therese för lite klippning, det behövdes verkligen, va långt nu! Så nu är jag fiiiin igen, tack Therese! :)

Hmmm, vad gjorde jag sen? Jo sen åkte jag hem och tillagade en omelett för då var jag sjukt hungrig! Sen tanka jag bilen och off till Örsholmen för att även tvätta bilen. DET behövdes, tror jag inte jag gjort sen i våras!

Efter biltvätten åkte jag till tågstationen för att hämta ut biljetterna till Kalmar (yeeyy!), sen var det skynda, skynda hem för att svira om till träningskläder och iväg till Friskis! Ett dundersvettigt men superskönt pass blev det.

Nu har jag ätit, plockat lite hemma, diskat och nu är jag heeeeelt sluut! Så jävla aktiv jag vart idag alltså! Men det är skönt, dagarna går fort, jag längtar till helgen :)
Så nu blir det Idol och troligtvis somnar jag i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0