Even

Jaha då va helgen gjord då, tre dagar kvar innan en ledig dag :) Men det går nog bra, helgen gick ju faktist väldigt fort måste jag säga. Får hoppas dom här dagarna går fort också.
Har precis pratat med Even på facebook nu, han gick i min klass på gymnasiet, umgicks jättemycket med honom då, men vi har inte setts sen jag gick bartenderutbildningen i Sunne. Men nu har vi bestämt att ta en fika imorrn när jag slutat jobbet, det ska bli SÅ roligt att träffa honom igen! Han var typ ensam kille i vårt brudgäng och vi har haft sjukt mycke skoj tillsammans! Nu bor han i Oslo, så då är det klart att man tappar kontakten, det blir ju så. Ja det blir kulikul dä!
Nehe om man skulle krypa till sängs!

Nostalgi! Dagen efter studenten: Ida, Sandra, Even och Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0