Hyllning

Jag måste bara hylla Fridas nygjorda blogg! Hon är SÅÅ duktig på att skriva alltså! Det är roligt, bittert, smart och jävligt välskrivet.

Jag kan säga som så att jag stänger inte av ljudet på tv:n när jag pratar i telefon med Dan, mamma, Sofia, eller nån annan människa som jag pratar regelbundet med (ja jag vet, jag kan då bli rätt ofokuserad :P).
Jag stänger inte av ljudet på tv:n när jag skriver på msn eller kollar facebook.
Jag stänger inte av ljudet på tv:n när jag läser runt på andra bloggar, MEN när jag läser Fridas blogg, då stänger jag fan av ljudet på tv:n. Lutar mig tillbaka, läser, garvar och beundrar hennes sätt att skriva på. Det är genomkul!

Så gå in och ta er en titt på EnsamBitterochJävlig 

Måste bara be om ursäkt till Frida om du läser detta. Jag vet att du vill spy på mig nu och får obehagliga rysningar av komplimangen, men du får skylla dig själv när du är en sån bra skribent/författare, eller vad jag nu ska kalla dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid när jag blir extremt generad på ett glatt sätt, ler jag så mycket att kinderna kryper upp och täcker ögonen samtidigt som ena handen (den högra) viftar extremt fort i ansiktshöjd. Ungefär så sitter jag äve nu!

2009-09-28 @ 22:25:01
Postat av: Syster

Haha, ser verkligen framför mig hur detta ser ut Frida, vet precis=P Jag instämmer med min syster, riktigt bra läsning!!

2009-09-29 @ 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0