Inget att förtälja

Jaha då sitter man här och är ruggigt skrivsugen, men har fan inget att skriva om! Jag gör ju inget speciellt på dagarna och alla mina dagar denna vecka har sett likadana ut nästan:

* Jobbat
* Tränat
* Ätit mat
* Idol
* Töler i telefon
*Sängen

Haha, där snackar vi rutiner! :P Fy fan, men dagarna går fort när man åker å tränar på eftermiddagen iaf! Igår hann jag med en repa på stan med systeryster också, fönstershoppade lite, men hitta inte mycke i klädersväg jag ville ha. Däremot skor, mmmm.... Å smycken som jag måste köpa när pengarna rullar in igen!

Idag har jag joggat! Haha, det är helt sant! Senast jag jogga var när jag bodde hemma, drog en repa i Piggelinspåret, kan det va 10 år sen? Men, men, det var rätt gött! :D 6 km på Kilenegården, men jag gick å jogga om vartannat, vilken DÅLIG kondis jag har!! Det ska det fan bli ändring på minsann! Jag är helt träningstaggad och tycker det är riktigt kul och framförallt gött!

Imorrn är jag ledig, sen går jag på en hård arbetsperiod; jobbar lörd-onsd. Kanske inte låter så blodigt, men det är rätt jobbigt eftersom vi är så lite personal och långa pass (lördag har jag dårpasset 6.45-21.30) Men det är bara att ta en dag i taget så ska det väl gå. Skulle ju vart ledig denna helgen men får jobba igen för den helgen när Therese hade fest. Så nu blir det två helger på raken, men men, det känns helt okej, har ju ändå inga pengar att göra nått annat för! ;)

DET HÄR KAN HA VART DET TRÅKIGASTE INLÄGGET JAG SKRIVIT NÅGONSIN. HAHA!


Kommentarer
Postat av: therese ef

heja tina!! =) hoppas du mår bra o att fingret sitter kvar..stackare jobba två helger i rad du är snäll du som offra o bytte helg för att komma tack tina kraaam

2009-09-18 @ 09:03:57
Postat av: Tina

haha men det var helt klart värt det therese, jag hade så jäääävla kul! :D görr för mig å jobba emellanåt så lever får vila, hihi :)

2009-09-18 @ 11:59:32
URL: http://tinchen.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vi grejar med taket i köket fortfarande...puh, damm och skräp överallt!

2009-09-18 @ 18:20:11
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0