Tisdag

Hej höpp!

Fikan med Even igår var supertrevlig! Jag , han och Malin intog Carsten´s och snackade om allt mellan himmel och jord; Dåtid, nutid och framtid. Va svinkul att se han igen och det kändes precis som förr. Vi bestämde att upprepa framöver, fast då får det allt bli öl istället för kaffe sa vi :) Vore kul att dra ihop det gamla gänget från Tullholmen och festa te´t lite, det ska vi allt styra upp! :)

Idag har jag jobbat och tränat. Efter träningen va jag så rastlös så jag tog mig en tripp till Sofia å Pitha å snyltade mat, å inte vilken mat som helst, utan favoriten nudelwook med kycklingfilé och jordnötssås! **Dregglar som Homer**
Smälte som skit i mun!!
Möe trävvlit!

Nu är det 10 dagar kvar tills jag ska till Kalmar, fånig nedräkning, men vad ska man göra? Jag saknar killen så inni helvete! Ska visst få träffa släktá när jag kommer ner, å herregud! :P Så den blommiga klänningen på då eller? Haha, nej det blir det inget med.
Så ska man sitta å "njuta" av kroppkakor igen då med en massa Ölänningar runt en... Tur att jag inte tyckte det var superäckligt, det gick ju ner, helt klart. Men det var ju inte den där "delikatess-känslan" som dom ju tycker. Jag får väl låtsas att jag ÄÄÄLSKAR det, speciellt eftersom det är "MAMMAS kroppkakor" :P
Haha, jaja, det ska bli kul att träffa hans familj iaf.

Nu ska jag sätta mig och göra en budget för oktober månad så jag vet hur jag ligger till egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0